III edycja prestiżowej konferencji dla marketerów już w maju!
Już wkrótce oczy wszystkich osób związanych z marketingiem internetowym zwrócone będą na Kraków. W dniach 29-30 maja, królewskie miasto gościć będzie ekspertów do spraw e-mail marketingu, pozycjonowania, social media marketingu, brand managerów - całe zaplecze branży interaktywnej. Okazją do spotkania i wymiany doświadczeń będzie III edycja konferencji Internet ASAP, (www.internetasap.pl) cyklicznej imprezy organizowanej przez krakowską agencję Eura7. Instytut Misesa objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Pojawią się ciekawi zagraniczni goście, m.in Wandy Gordon, której firma Campaignology zajmuje się prowadzeniem kampanii politycznych w Stanach Zjednoczonych. Spośród gwiazd polskiego internetu usłyszeć będzie można Monikę Czaplicką, specjalizującą się w kryzysach w social media, Piotra Ogińskiego, znanego youtubera z kanału „Kocham gotować” oraz CeZika, muzyka, który zdobył popularność na YouTube.
Jak podkreślają organizatorzy, to jedyna w Polsce tak duża konferencja organizowana przez osoby pracujące w agencji interaktywnej, zajmujące się tematyką e-marketingu, którym słowo ASAP (skrót od ang. ‘as soon as possible’ – „jak najszybciej” – przyp. aut.) jest doskonale znane. Kto może wziąć udział? Głównymi adresatami są osoby odpowiedzialne za komunikację, PR, marketing, budowanie wizerunku marek i firm oraz wszyscy, na których spoczywa odpowiedzialność za efektywne działania e-marketingowe.
Harmonogram wydarzenia został tak zaprojektowany, by jak najwięcej czasu poświęcić studiom konkretnych przypadków (ang. case studies) – spodziewać się więc można maksimum praktyki, minimum teorii. Pierwszy dzień poświęcony będzie problematyce tzw. trudnych produktów, czyli takich, które z uwagi na ich szczególną specyfikę stanowią nieprzeciętne wyzwanie dla marketerów. Pod lupę zostaną wzięte też takie zagadnienia jak kryzys w social media oraz insight konsumencki. Wieczorem organizatorzy przewidzieli afterparty w jednym z krakowskich klubów. Drugi dzień: „Niestandardowe formy komunikacji” będzie koncentrował się na efektywniejszym wykorzystywaniu nowych technologii - doświadczeni prelegenci pokażą jak korzystać z niekonwencjonalnych rozwiązań.
Dla uczestników możliwość wymiany doświadczeń z ekspertami stwarza szansę na prowadzenie efektywniejszych kampanii e-marketingowych, poszerzenie horyzontów i pozyskanie ciekawych kontaktów biznesowych. „Kraków to miasto, w którym tradycja łączy się z nowoczesnością, od zawsze otwarte na nowe trendy i innowacyjność. Świadczą o tym inwestycje globalnych firm z branży IT. Idealnie nadaje się więc na tego typu imprezę. Poza tym Kraków to nasze miasto.” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7 i zarazem główny organizator.
Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na stronie www.internetasap.pl/wez-udzial/. Ilość miejsc ograniczona.
Szczegółowy harmonogram i sylwetki prelegentów znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia: www.internetasap.pl.
Wszelkich informacji na temat konferencji udziela:
Agnieszka Stach,
Propaganda Manager
Kom.: 728-834 -283
Mail: agnieszka.stach@eura7.com