KRS: 0000174572
Powrót
Aktualności

Pisz dla nas scenariusze lekcji!

2
Instytut Misesa
Przeczytanie zajmie 2 min
6943077858_4077.jpg

6943077858_4077adfcbd_k

Instytut Edukacji Ekonomicznej im. L. von Misesa poszukuje autora/autorki scenariuszy lekcji przeznaczonych dla młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych.
Scenariusze lekcji będą poświęcone zagadnieniom z zakresu podstaw ekonomii i przedsiębiorczości, a zostaną opublikowane w serwisie mises.pl jako Otwarte Zasoby Edukacyjne. Materiały zostaną opracowane na podstawie powstającego otwartego podręcznika do podstaw przedsiębiorczości Wolna Przedsiębiorczość.

Do zadań autora/autorki będzie należało:
• opracowanie ok. 10 scenariuszy zajęć, gier i zabaw,
• wyszukiwanie informacji i literatury dodatkowej,
• ścisła współpraca z redaktorem merytorycznym i autorami podręcznika.

 

Wymagania:
• wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pokrewne,
• doświadczenie w tworzeniu własnych materiałów edukacyjnych lub scenariuszy zajęć,
• doświadczenie w pracy z młodzieżą gimnazjalną lub ponadgimnazjalną,
• znajomość podstawy programowej.

Mile widziane:
• zainteresowanie ekonomią lub zagadnieniami pokrewnymi.

W ramach współpracy oferujemy:
• podpisanie umowy cywilno-prawnej,
• elastyczny harmonogram pracy,
• możliwość pracy zdalnej,
• referencje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz przykładowych materiałów edukacyjnych (w treści wiadomości można zamieścić link do nich, jeśli zostały one gdzieś udostępnione) na adres kliknij, by zobaczyć e-mail. W tytule e-maila prosimy zamieścić: „scenariusze Wolna przedsiębiorczość”

Prosimy również o umieszczenie adnotacji dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.

Zgłoszenia przyjmujemy do 3 lipca 2015 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.

Fot. Dwayne Bent, Flickr, CC BY-SA 2.0

Kategorie
Aktualności

Czytaj również

FAQ

Aktualności

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące 1,5%

Co zrobić by jeszcze wesprzeć Instytut Misesa?

KASE_Kraków_28-03-24_Rapka_miniatura

KASE

Kolejne spotkanie KASE Kraków już 28-go marca

Dr Przemysław Rapka opowie o związku stabilności sektora finansowego z cyklem koniunkturalnym

oswiadczenie 1200x900 (1)

Aktualności

1,5% podatku jednak dla Instytutu Misesa!

Nasze odwołanie zostało uwzględnione. Jak zawsze również i w tym roku będzie można przekazać odpis podatku na naszą Fundację.

KASE_Gdańsk_10-04-24_Turowski_miniatura

KASE

Kolejne spotkanie KASE Gdańsk już 10-go kwietnia

Kwietniowe spotkanie z KASE, to kolejna okazja na zapoznanie się ze Szkołą Austriacką!


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze 2
Ultima Thule

Przede wszystkim należy przeskanować internet. Jest tam wiele stron z pomysłami edukacyjnymi, więc nie będzie problemu z adaptacją do naszych warunków.
.
Uważam, że należy zapomnieć o typowym schemacie edukacyjnym, gdzie mamy do dyspozycji 45 minut lekcji w ławkach (lub 90 minut, gdy uda się zorganizować 2 lekcje).
.
Najlepsze byłoby opracowanie PROGRAMÓW SYMULACYJNYCH prezentujących poszczególne zagadnienia ekonomiczne. Dobra wizualizacja, łatwość obsługi, czytelność efektów itp.
.
W takim przypadku młodzież mogłaby zgrywać sobie lekcje na telefony i korzystać z nich wtedy, gdy jest im wygodnie.
.
Taka jest przyszłość edukacji. Lekcje w klasach mogą mieć sens tylko dla uczniów, którzy już przejdą te kursy wirtualne i będą potrzebowali przedyskutowania ze specjalistą niektórych aspektów.

Odpowiedz

Darek

Jeśli chodzi o gry, to może cash flow R.K.

Odpowiedz

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.