Lekcje Ekonomii dla Młodzieży – podsumowanie IV edycji

5 lipca 2017 Aktualności komentarze: 1

Wraz z końcem roku szkolnego, 23 czerwca 2017 roku zakończyła się IV edycja projektu Lekcje Ekonomii dla Młodzieży, wspólnej ogólnopolskiej inicjatywy Instytutu Misesa oraz Stowarzyszenia KoLiber. Dzięki zaangażowaniu wielu osób, dynamika wzrostu projektu ciągle oscyluje w okolicy 50%!

W IV edycji zostało przeprowadzone aż 585 lekcji, w porównaniu do 405 w edycji ubiegłej. Najbardziej aktywnymi regionami były: Kraków — 194 lekcje, Warszawa — 133 lekcje oraz Trójmiasto 80 lekcji.

Projekt LEM dotarł do ok. 4380 uczniów w 47 szkołach, w 26 miastach w całej Polsce (wobec ok. 2375 uczniów, 31 szkół, 22 miast w III edycji). Na uwagę zasługuje fakt, że aż 33 szkoły uczestniczyły w projekcie po raz pierwszy i większość z nich wyraziła chęć kontynuowania współpracy w kolejnym roku szkolnym.

W projekt zaangażowanych było aż 69 wolontariuszy, którzy prowadzili lekcje w szkołach, podczas gdy w ubiegłej edycji było ich 45.

Wszystkie te wskaźniki pokazują dynamiczny wzrost projektu LEM z edycji na edycję. Już od września rusza V edycja, która mamy nadzieję osiągnie jeszcze lepsze wyniki.

Zachęcamy do zaangażowania w prowadzenie lekcji i do wsparcia finansowego. Więcej na stronie internetowej projektu:

http://ekonomiadlamlodziezy.pl

 

Rafał Potempa,

koordynator ds. organizacyjnych, rafal.potempa@koliber.org

Paweł Kot,

koordynator ds. programowych, pawel.kot@mises.pl

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj nas
Instytut Misesa

O Autorze:

Instytut Misesa

Instytut Ludwiga von Misesa ufundowany we Wroclawiu w sierpniu 2003 r. jest niezaleznym i nienastawionym na zysk osrodkiem badawczo-edukacyjnym, odwolujacym sie do tradycji austriackiej szkoly ekonomii, dorobku klasycznego liberalizmu oraz libertarianskiej mysli politycznej. Instytut zostal nazwany na czesc - naszym zdaniem najwybitniejszego ekonomisty XX w. - Ludwiga von Misesa.

Pozostałe wpisy autora:

Komentarz “Lekcje Ekonomii dla Młodzieży – podsumowanie IV edycji

  1. To wszystko to jednak MAO !!! Trzeba zmienić metodą na internetową i rozpowszechniać filmiki przedstawiające te lekcje. Filmiki powinny zawierać infografiki i dobrej jakości (w sensie merytorycznym) animacje oraz jako dodatki programiki INTERAKTYWNYCH SYMULACJI PROCESÓW.

    Wtedy zamiast „czterech tysięcy” można by napisać „CZTERY MILIONY !!!” …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasi darczyńcy