KRS: 0000174572
Powrót
Aktualności

Lekcje Ekonomii dla Młodzieży - podsumowanie IV edycji

1
Instytut Misesa
Przeczytanie zajmie 1 min
lem_maly.jpg

Wraz z końcem roku szkolnego, 23 czerwca 2017 roku zakończyła się IV edycja projektu Lekcje Ekonomii dla Młodzieży, wspólnej ogólnopolskiej inicjatywy Instytutu Misesa oraz Stowarzyszenia KoLiber. Dzięki zaangażowaniu wielu osób, dynamika wzrostu projektu ciągle oscyluje w okolicy 50%!

W IV edycji zostało przeprowadzone aż 585 lekcji, w porównaniu do 405 w edycji ubiegłej. Najbardziej aktywnymi regionami były: Kraków — 194 lekcje, Warszawa — 133 lekcje oraz Trójmiasto 80 lekcji.

Projekt LEM dotarł do ok. 4380 uczniów w 47 szkołach, w 26 miastach w całej Polsce (wobec ok. 2375 uczniów, 31 szkół, 22 miast w III edycji). Na uwagę zasługuje fakt, że aż 33 szkoły uczestniczyły w projekcie po raz pierwszy i większość z nich wyraziła chęć kontynuowania współpracy w kolejnym roku szkolnym.

W projekt zaangażowanych było aż 69 wolontariuszy, którzy prowadzili lekcje w szkołach, podczas gdy w ubiegłej edycji było ich 45.

Wszystkie te wskaźniki pokazują dynamiczny wzrost projektu LEM z edycji na edycję. Już od września rusza V edycja, która mamy nadzieję osiągnie jeszcze lepsze wyniki.

Zachęcamy do zaangażowania w prowadzenie lekcji i do wsparcia finansowego. Więcej na stronie internetowej projektu:

http://ekonomiadlamlodziezy.pl

 

Rafał Potempa,

koordynator ds. organizacyjnych, rafal.potempa@koliber.org

Paweł Kot,

koordynator ds. programowych, pawel.kot@mises.pl

Kategorie
Aktualności Relacje

Czytaj również

KASE_Wrocław_04-04-24_Nowakowski_miniatura

KASE

KASE Wrocław: Wykład dr Pawła Nowakowskiego, 4 kwietnia 2024

Zapraszamy na KASE Wrocław!

FAQ

Aktualności

Odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące 1,5%

Co zrobić by jeszcze wesprzeć Instytut Misesa?

KASE_Gdańsk_10-04-24_Turowski_miniatura

KASE

Kolejne spotkanie KASE Gdańsk już 10-go kwietnia

Kwietniowe spotkanie z KASE, to kolejna okazja na zapoznanie się ze Szkołą Austriacką!


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze 1
Ultima Thule

To wszystko to jednak MAO !!! Trzeba zmienić metodą na internetową i rozpowszechniać filmiki przedstawiające te lekcje. Filmiki powinny zawierać infografiki i dobrej jakości (w sensie merytorycznym) animacje oraz jako dodatki programiki INTERAKTYWNYCH SYMULACJI PROCESÓW.

Wtedy zamiast "czterech tysięcy" można by napisać "CZTERY MILIONY !!!" ...

Odpowiedz

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.